Saturday, September 12, 2009

aku tetap aku

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Saturday, September 12, 2009
1st of all,
thanx to Balqis for d post! sangat laa terharu.. hak hak hak

alhamdulillah, esemen audit sudah siap...
tak tido semalaman nak siapkan...
tapi, after subuh jerk, terbongkang kat katil sampai laa pukul 10.30..
YES, 10.30 a.m! (ish ish ish, turun saham aku as a solehah wife. hahahaha)

alhamdulillah... sudah lepas quiz taxation....
tapi, biase la, mesti ada punye laa salah situ sini.. nama nye pon kuiz.... ho ho ho

jeles, sebab kawan2 UIA dan politeknik sudah mula cuti raye!
kawan2 yang balik cuti dari egypt, germany, japan, n korea x yah cakap la! da bebulan cuti!
ceit, x aci btul....!
selamat bercuti la korang..... (wish dengan x iklas)

masih bengang, sebab masih ada lagi kawan yang tak reti bahasa,yang nak dengki2 ngan orang...
aku x heran laaa kalu ko x nak wat pangai kecoh sbab tu mmg ko.. tapi aku heran kalau ko asik nak dengki2 ngan orang..xde manfaat lasum! rezeki masing2, Allah da tetapkan..akan ada laa bahagian ko tue nanti! (hati ku makin busuk, makin hitam, da naik mnyampah da!)
ish, bulan pose, ckup2 laa tambahkan dosa aku n kekawan yang lain bergosip pasal ko! abes pahala puasa kami.. ~la la la la~

serabut, sebab esemen Accounting Informaton System x siap lagi... me n other grup members did fraud utk tipu data.. hehehehe
yer la, lectrer nak data from 10 companies, tapi yang bg feedback nye 1 company jerk!!
ku dan kak maz nak termuntah n loya tekak ni nak jawab soalan2 merapu yang dsediakan..
owh, upenye nak menipu pon susah!
(aku jeles ngan nadz n d hosmates yang kegirangan layan movie sambil aku tngah pcah otak!)

tak sabar nak balik raye!!!
yea yea yea akan ku ponteng kelas nanti.. hahahahah
tiket da abes, yang ada ari slasa jek..
nak tak nak, kna jgak laa ponteng kelas
owh, ku berat hati nak wat keje keji ini( yo yo o jerk)
dah le kelas yang akan di ponteng nt, killer subject punye.. adoi!
aper2 pon, tetap suke dgn cuti raye ni sampaikan da takde mood nak duk di MUADZAM ni!!!

3 Orang Terasa Hati:

Farhani Mazlan on September 12, 2009 at 4:52 PM said...

ceh..balik awl dr org.blik umah wat biskut raya..tlg g beli tudung raya kt ani..puhlizzz

miszbalqis on September 15, 2009 at 1:55 AM said...

haha! my pleasure kak biha. ngee

Cik Bee on September 15, 2009 at 11:24 PM said...

ani:ku majuk x mau shoping ngan kamu.. pg laa ngan kawan mu itu, ku mau wat kuih raye!

Bal : len kali, wat lagi taw!=D

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez