Thursday, July 23, 2009

katenye orang german

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Thursday, July 23, 2009
7 August 2009...

akan ku tunggu ole-ole dari german!!

ditanye ape???

jawabnye:

" akan ku bawak diruku sbgai sevenir paling berharga"

itu tandanye kamu kedekut sama gue!

dan, ditanye ku lagi...

jawabnye lagi

"alahai rugi2 dok la perak smpai aku balik german ....hak hak hak"

aku kah yang rugi??
kenape?

atau, kau kah yang rugi?
kenape?
kerana ku tak jemput mu.. wahahahaha


tapi tak ku kire...
ku mau adiah besday ku dari german jugak.
besday ku yang 4 bulan lepas....
yang beza nye 7 hari aje dari mu...
ku tak kire!

kali last adiah mu ialah biskut cadbury time form 5 dulu..
(dah lama tu wes..)
adiah yang sama jgak kau beri pada aqilah rifhan dan kawan2 yang lain....

tapi kini ku dah dewasa, demand ku sudah tinggi!

tak pe, tak kesah... (aku tipu, aku kesah benanye!)

yang penting 7 august kamu ketemu malaysia!


raya nanti akan jumpe lagi( insya Allah)
untuk ku pngut duit raye ku darimu!!


wah, x sabar nye..

kawan back-up ku, si Raja Kamal Zulhakimie bin Raja Ahmad....
(adakah kamu terharu ku sebut jelas, nyata dan terang nama mu itu?)
AMARAN KERAS : jangan menyesal kenal dengan ku!

0 Orang Terasa Hati:

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez