Tuesday, July 14, 2009

owh..apakah ini??

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Tuesday, July 14, 2009
i got selesema, batuk n sedikit demam started friday..

became worse on saturday, and worst on sunday
sampai hidung merah-merah..kak huda da gelak dah..huh

sakit mata begun yesterday, monday.

i called umi on monday evening..
sangat sedeh...

saya : hello umi...
umi : hello.. saper ni?

saya: ka ah ni..umi, kat ne ni?
umi : eh, sape ni?

saya : umi, ni ka ah laaa...

beberapa seketika.

umi : owh... hah, ka ah..knape ni

saya : ka ah selesema laa umi...

umi : patut laaa..ingatkan nangis..


owh.. apakah ini???

pastu, semalam before tido, terpikir...
adakah ini H1N1...
ahahahaha
tapi tak pnah plak ku ke itali ke canada ke, mana2 laa kan...

owh.. apakah ini??

ini asal nye jangkitan from kak hannah!
n sebagai bekalan, kak hannah brought us, housemates, 3 botol ubat batuk + 6 packets ubat tambahan for selesema n kahak...
medicines from kl.., lain ker dari cap muadzam ek??? ahahaha

kata kak nash (my rumate)..
ini adalah demam terkejut...
huahuahua

~ ka nash pon demam gak.. agknye, die plak demam rindu kot kan... huahahaha

2 Orang Terasa Hati:

nadzyangmenjagakesihatan on July 16, 2009 at 11:50 AM said...

peh, rumah korang ade virus ke? camne la aku nak g beli stationary? hahahah

Cik Bee on July 16, 2009 at 4:00 PM said...

wes, da menabung duit dgn kak hana....

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez