Saturday, April 25, 2009

imaginasi hanya ilusi

Cerita Hati Cik Bee Dicoret Pada Saturday, April 25, 2009
okey..jumaat yg so- so jerk

ni, nak citer satu kisah..sedey giler.

pada hari jumaat, di keheningan malam ini..
aku menyedari,
kemeja putih ku bersama-sama slack hitam dan blazerku hilang tercampak ke mana-mana.huh, lngkap satu set tue..dgn aku, sah2 ler xder...

so, aku beranikan diri, bertanyakan sahabat handai ku..kot2 laa dorg ade terambil kan, tlg simpan..almaklum, nak cuti sem ari tu, sume kelam kabut kmas brang..bilik masing2 x mcam rupe bilik..
uwa uwa uwa..sah. memang sah(wes, ni bkan keadaan di mana tok kadi bersama sama wali sedang angguk kan kepala mereka sambil berkata "sah, sah" ) memang sah laa bju2 ku itu ghaib ntah ke mana..

tolong laa kembali..kembali kan laaa semula baju ku itu..
d white kemeja was d most sayang one.harga pon bole tahan, terketar jgak laa nk kuarkan duit utk bayar time bli tue..so, bertambah la sayangnye..N it was d most cantik white kemeja i ever had..tulon laaaa...uwaaa

okey.. d blazer..itu satu satu nye blazer yg aku ader..UWAAAAAA..n ofkos itu jgak laaa d first blazer yg dbli guna duit sndri..mana laa nk cekup duit lg nk bli blazer baru =(

ermm ok slack hitam..rasenye, yg tu hilang bole dimaafkan KOT.. ehehe..ada isu diskriminasi di sini yerk..kalu laa kain baju ku itu berperasaan, surely slack hitam tue laa yg plg tacing.menangis x berlagu..adoi...

adoi! rosak plan nk bli kemeja baru.baru brangan nk bli kmeja yg stylo.huahuahua
btul wes, btul sedey..siap g wat survey kat beberapa kdai da ni.kmeja idaman tue..
nmpak gaye nye, pasni kna cari blazer dlu, then baru pk balik nk bli kemeja baru..

da aaa mlm td kna tahan tlinga dngar umi lecture. ditambah kan lg kehilangan bnda alah sume ni..lpas ni nk kna continue mia laa (ini bkan nye
malaysian institueof accountant yerk. ini ialah mission in action) huhu

damn!!! i hate dis feeling!

kepada kawan2 sahabat handai, kalu ada rezeki lebey, boley la bg adiah besday saya berupa blazer k..hehehe

2 Orang Terasa Hati:

♥♥cHeNta_tiEha♥♥ on April 25, 2009 at 11:45 AM said...

daku suke berimaginasi.. best.. same je cm berangn..up ciket je.. hahahaa...

;DD

misz A.C.C.A on April 25, 2009 at 4:17 PM said...

hahahaha..adoi...imaginasi jd cinderella laa

 

Cerita Hati Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez